قامت موزون یار

نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار؛ چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم!

قامت موزون یار

نیست بر لوح دلم جز الف قامت یار؛ چه کنم حرف دگر یاد نداد استادم!

بایگانی
آخرین مطالب

بسم الله الرحمن الرحیم

بسم الله

آقا ما شروع کردیم

بعد از ظهر، کف حجره

بیست و شش شهریور امسال

یاعلی

  • ۹۴/۰۶/۲۶
  • محمدرضا شریف

نظرات  (۲)

چی رو؟
پاسخ:
برادر من وبلاگو دیگه
  • سیدمهدی :.
  • بسم الله
    خوش اومدی....
    پاسخ:
    اسپایدرمنو که گفتم قویتره شوخی کردم
    همیشه وقتی نظر درست و حسابی نداشتی شوخی کن!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی